سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه فروش آنلاین قطعات خودرو


از سردرگمی خسته شده اید؟ آیا از این خسته شده اید که فروشگاه لوازم یدکی دارید و نمیفروشید؟

صنعت فروش قطعات و لوازم جانبی خودرو در طی 5 سال گذشته با ورود خرده فروشان لوازم یدکی به فضای آنلاین افزایش یافته است. بر اساس نظرسنجی بازار پیش بینی می شود که این رشد با نرخ 3 درصد در روز ادامه یابد. تا سال 2030

این رشد همزمان با افزایش شدید مصرف کنندگان در خرید آنلاین است ، و اگرچه این رشد ممکن است به اندازه زنان یا مردان نباشد ، اما صنعت 516 میلیون دلاری می تواند سرمایه گذاری موجهی برای یک فروشگاه قطعات خودرو باشد.

سوال این است، آیا شما آماده گسترش تجارت و فروش آنلاین قطعات خودرو هستید؟

نظرسنجی مک کینزی به طرز نگران کننده ای بیان می کند که "80 درصد از بازیکنان [در صنعت] می گویند که در حال حاضر آمادگی خوبی ندارند - عمدتا به دلیل عدم تمرکز و مهارت استراتژیک و منابع دیجیتالی ناکافی."

برای پیش قدم بودن و آماده سازی کسب و کار خود برای فروش آنلاین ، این راهنمای جامع نحوه فروش آنلاین قطعات خودرو را مطالعه کنید.

 

بدانید چه می فروشید!


ممکن است به نظر برسد که پاسخ ساده است ، اما یک معادله پیچیده در پشت آنچه ما می فروشیم و چرا آن را می فروشیم وجود دارد. آیا می خواهید در عرصه بزرگتر خودرو شرکت کنید یا در محصولات خاصی تخصص داشته باشید؟

آگاهی از محصولاتی که می خواهید بفروشید ، به شما کمک می کند تا وب سایت اینترنتی خودتان خود را ساختار دهید و یک وب سایت بدون ساختار و با ساختار خوب با تجربه کاربری قوی (UX) را در اختیار کاربران خود قرار دهید که به جای بازگشت ، به تبدیل منجر می شود.

 

1. فروش قطعات خارجی!


قطعات خارجی مانند اینها اغلب به جعبه های حمل بزرگ نیاز دارند و نسبت به قطعات داخلی کمتر شکننده هستند. اگر به دنبال فروش این محصولات هستید ، باید شرایط حمل و نقل را در نظر بگیرید.

     کدام شرکت حمل و نقل خدماتی را ارائه می دهد که با مشخصات محصول شما مطابقت داشته باشد؟
آیا برای تحویل محصولات به کاربران ارسال رایگان در نظر می گیرید؟
اگر مشتری شما در اصفهان یا شیراز باشد چه؟ برایش کالای یدکی را ارسال می کنید؟
هزینه ای که به ازای ارسال کالا دریافت می کنید چقدر است؟

 

2. فروش قطعات خارجی

اینها اغلب شکننده تر هستند و قبل از حمل و نقل باید با بسته های حبابی زیادی بسته بندی شوند

به سوالات مشابه در مورد انتخاب شرکت حمل و نقل و خدمات حمل و نقل که می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید ، وجود دارد. همچنین ممکن است لازم باشد فهرست مواد بسته بندی و حمل را جمع آوری کنید.

 

3. فروش ابزارها: جک ، آچار و غیره


اینها می توانند ابزارهای سبک مانند آچار یا ابزارهای سنگین مانند جک باشند. همانطور که در بالا ذکر شد ، به نحوه حمل و نقل این اقلام با خیال راحت و ایمن فکر کنید.

4. دسته لوازمات متفرقه یدکی


آیا در سایر قطعات خودرو تخصص دارید؟ شاید یک منطقه غیر اشباع از بازار برای تخصص وجود داشته باشد. تحقیقات می تواند برای طیف وسیعی از محصولات شما مفید باشد تا از بقیه متمایز شود.

 

مشتری لوازم یدکی شما چه کسانی هستند؟


گروه های مختلف جمعیتی و کاربری مختلفی وجود دارد که قطعات خودرو را به صورت آنلاین خریداری می کنند. یکی از دسته بندی مشتری ها می توانند مشتریهای عمده فروشی باشند.

به عنوان مثال ، یک گاراژ محلی. و مشتری خرده فروشی-به عنوان مثال ، افرادی که به دنبال خرید یکبار مصرف هستند. هنگام طراحی و ساخت وب سایت اینترنتی ، دانستن بازار هدف شما نیز مورد توجه است.

اگر وب سایت فعلی دارید و به دنبال این هستید که یک ابزار خوب برای تحلیل بازار الکترونیک هستید ، می توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics برای تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی کاربر فعلی خود استفاده کنید. Google Analytics به شما امکان می دهد مخاطبین خود را بر اساس گروه سنی ، جنسیت ، کشور ، علایق و موارد دیگر ردیابی کنید.

اگر وب سایت ندارید ، تحقیقات بازار به صورت آنلاین در مورد رفتار کاربر خریداران پس از فروش خودرو موجود است.

شناخت مخاطبان به شما کمک می کند تا نحوه فروش آنلاین قطعات خودرو را بهتر بشناسید.

برای آنکه بهتر بدانید که قدم به قدم باید چکار کنید، می توانید مقاله بهترین روش فروش قطعات یدکی را بخوانید که ذکر می کند فروش آنلاین قطعات یدکی بهترین روش موفقیت در این کسب و کار می باشد.