سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید قطعات خودرو در جهان + سوددهی آن

قطعات خودرو در چه حرفه ای تولید می شود؟
کارگران صنعت خودرو افرادی هستند که در کارخانه های تولید قطعات و مونتاژ سازندگان خودرو کار می کنند. کار آنها شامل کار از کوچکترین قسمت تا اتومبیل های کامل است.

وظیفه بخش قطعات خودرو چیست؟


مشاور قطعات خودرو به مشتریان مشاوره می دهد ، قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز را سفارش می دهد و موجودی را پیگیری می کند.

قطعات خودرو چه شرکتی تولید می کند؟


10 تولید کننده برتر قطعات خودرو در ایالات متحده

    شرکت دانا ...
    لیر. ...
    تنکو ...
    بورگ وارنر ...
    ویستون ...
    محور و ساخت آمریکا ...
    شرکت لاستیک و لاستیک Goodyear. ...
    شرکت لاستیک و لاستیک کوپر.

سازندگان خودرو چگونه کار می کنند؟


شما نیاز به دیپلم دبیرستان یا G.E.D. گواهی کار در خط مونتاژ در کارخانه تولید خودرو. با این حال ، برای تبدیل شدن به یک مهندس خودرو ، حداقل به مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک نیاز دارید. برای کار در مدیریت ، همچنین به حداقل مدرک کارشناسی در تجارت یا رشته مرتبط نیاز دارید.

اگر ماشین دوست دارم چه چیزی بخوانم؟


علوم کامپیوتر را مطالعه کنید و یا می توانید بر روی سیستم های سرگرمی و سرگرمی و یا بر روی هر یک از سیستم های رایانه ای که در اتومبیل های مختلف مدرن کار می کند کار کنید. هر رشته مهندسی را مطالعه کنید و می توانید در بسیاری از جنبه های توسعه و تولید خودروها مشارکت داشته باشید.

در این مورد مقاله شغل تولید قطعات خودرو به شما کمک خواهد کرد!

مشاوران قطعات خودرو چقدر درآمد دارند؟


متوسط ??دستمزد ساعتی یک مشاور قطعات در ایالات متحده تا 28 جولای 2021 19 دلار است ، اما محدوده حقوق معمولاً بین 16 تا 22 دلار (در خارج از کشور ایران) کاهش می یابد.

مشاغل به عنوان مشاور بخشها می تواند یک مسیر شغلی مفید باشد که هم جالب باشد و هم چالش برانگیز. اگر از نظم و ترتیب بالایی برخوردار هستید ، مهارت های ارتباطی خوبی دارید و به بخش خودرو علاقه دارید ، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موقعیت مشاور قطعات به ادامه مطلب بروید.

همکاران قطعات چه می کنند؟


Parts Associates مسئول کمک به مشتریان در یافتن قطعات مناسب خودرو هستند. آنها برای شفاف سازی مسائل و یافتن جزئیات برابر با مدل و مدل خودروهای خود در یک فروشگاه خرده فروشی خودرو ، به صورت فردی با مشتریان کار می کنند.

آیا شرکت های خودروسازی قطعات خود را می سازند؟


اکثر خودروسازان قطعات خود را تولید می کنند. امروزه سازندگان قطعات خودرو برای تولید قطعات با شرکتهای تخصصی قرارداد می بندند. ... اما ، به دلیل افزایش تقاضا ، آنها نیاز به قرارداد با شرکت های درجه یک برای کمک به آنها در تولید برخی از اجزاء می بینند.

بزرگترین خرده فروش قطعات خودرو در دنیا کیست؟


بزرگترین شرکت های صنعت فروش قطعات خودرو در ایالات متحده. شرکت های دارای بیشترین سهم بازار در فروشگاه های قطعات خودرو در صنعت ایالات متحده عبارتند از O"Reilly Automotive Inc.، AutoZone Inc.، Advance Auto Parts Inc. و شرکت قطعات اصلی.

بهترین مارک های قطعات خودرو پرفروش در جهان

  1. Robert Bosch GmbH. BOSCH is a German multinational engineering and technology company and is one of the world"s largest and oldest automotive parts manufacturers.
  2. Denso Corp. ...
  3. Magna International Inc. ...
  4. Continental AG. ...
  5. Hyundai Mobis. ...
  6. Lear Corp. ...
  7. Febi Bilstein. ...
  8. Visteon.

برای ورود به شغل تولید قطعات خودرو به مدرک احتیاج دارم؟


اگر تجربه ای در زمینه تولید ، نصب تایر یا اگزوز ، تعمیر و نگهداری خودرو یا اثاثه یا لوازم داخلی داشته باشید ، ممکن است مفید واقع شود. کارفرمایان ممکن است 4 GCSE در کلاسهای 9 تا 4 (A* تا C) ، از جمله انگلیسی و ریاضی بخواهند. بسیاری از خودروسازان آموزش های داخلی را ارائه می دهند.